torsdag 10 september 2009

Skilsmässa

The Ice Rage har skilt sig. Efter att ha skrivit om allt jag är intresserad av och blandat musik och natur på ett högst märkligt sätt har jag bestämt att dela upp bloggen i två. The Ice Rage fortsätter vara min blogg om "musik och samhälle", d.v.s. tips om bra musik, konsertrecensioner och åsikter om samhället i stort. Allt som rör mitt intresse för naturen kommer fortsättningsvis att återfinnas på The Sixth Kingdom. Sånt som ligger lite mitt emellan, d.v.s. mina vardagliga bekymmer kan dyka upp var som helst, men kanske troligast här.

Uppdelningen innebär inte att jag kommer att skriva mindre här, snarare tvärtom, eftersom jag inte längre behöver fundera på om och vilka som är intresserade av att läsa om de olika grejerna. Jag känner större frihet. I och med detta känns det lättare att bara kasta ur sig vad som faller mig in, något som varit svårt med två helt olika innehåll i samma blogg.

Inga kommentarer: