tisdag 21 oktober 2008

Några repriser

Jag har bloggat i ca två år, med en smärre paus denna vår. Jag har en statcounter som gör att jag kan se hur många som läser och det är trevligt att se att jag verkar fått en del nya, regelbundna läsare. Därför gör jag en liten improviserad Greatest Hits för att visa några äldre inlägg som jag fått en del uppskattning för eller själv är ganska nöjd med (mest det sistnämnda). Lite egotripp för mig, kanske av glädje för någon annan också.

Musik
Ola på festival i Kalifornien del 1 del 2 del 3 del 4 del 5 del 6
Ola på festival i sin hemstad
Ola ger bort en soulsamling
Ola går igång på Arcade Fire
Ola hyllar danska veteraner

Fåglar och natur
Kolibrier i Ecuador
Polkagrisar i Peru
Expedition Apörn
Skvättor med vit haka
Vårbotanik på Gotland

Övrigt
Ola goes serious - om regnskogsmassakern på Filippinerna
Ola ägnar sig åt religiösa grubblerier
Ola testar Folkdans
Ola har inte tid
Ola skriver ett inlägg under stark påverkan (av vad, kan man undra...)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tyckte ju att inlägget om folkdans var himla roligt då, och roligt att det kom med på din lista nu meD!
/Kari