tisdag 13 januari 2009

Var rädd om din blogg!

Jag hade just skapat en andra blogg, men så ångrade jag mig och bestämde mig för att radera den nya bloggen igen. Då råkade jag klicka fel och jag raderade bloggen med 145 inlägg och har kvar den nya med 0 inlägg. Visst fick jag varning, men eftersom jag var övertygad om att jag raderade en tom blogg så struntade jag i varningen.

Ja, det är inte jag som raderat en hel blogg utan min bloggkompis Drake, som jag lärt känna via ett musikforum och bytt till mig en massa bra skivor av. Det var en lysande blogg som skrev om sånt som inte finns samlat någon annanstans (vad jag vet) - roliga, udda gamla historier om diverse artister ("sanningar och skrönor") och härliga tips om bortglömda hjältar skrivna på ett väldigt personligt sätt - jag har f.ö. aldrig träffat någon med sån koll på svensk 70- & 80-talsmusik som Drake.

Se citatet ovan som något att tänka på om ni själv har planer på att skapa ny blogg!

Inga kommentarer: