måndag 4 januari 2010

Lycka...

...är att ha biljett till ännu en spelning med Savage Rose. Denna gång på Amager bio 24 april. Äntligen får jag höra världens kanske bästa sångerska genom tiderna live igen. För att citera en Youtubekommentar till en av dessa båda videor:

Det her er noget af det mest fantastiske, jeg nogensinde har hørt. Det kan jo ikke beskrives. Tænk, at nogen kan sidde og høre Britney Spears, når dette findes.

Läs min biografi om Savage Rose här och en recension från förra gången jag såg dem här.


2 kommentarer:

Drake sa...

Jag lyssnar ibland på de två samlings cd du gett mig. Två skivor med blandat SR altså. det är bra, men dödens triumf är fortfarande nummer ett för mig

Drake sa...

Jag är väldigt imponerad av att du tycks lyssna på musik från alla möjliga tidsåldrar Du har världens koll på både gammalt och nytt